Sponsorschap: Marathonteam x NOSUCH

Kun je jezelf even voorstellen?
Mijn naam is Teus Baars. Ik ben eigenaar van NOSUCH. NOSUCH is het mooiste reclamebureau in Rotterdam waar we samen met ongeveer 45 collega’s werken voor merken als Microsoft, Shell, Eneco, VARO, Tango, Advario en vele anderen.

NOSUCH

Wat is de reden geweest om het marathonteam van Henk Angenent te steunen?
Een aantal jaren geleden vroeg Jan Willem Jongebreur mij om mee te doen aan de Weissensee Challenge. Omdat ik vroeger veel geschaatst heb, besloot ik daar direct aan mee te doen. Via deze Challenge kwam ik in contact met Henk Angenent en sindsdien is er een heel mooi sportief clubje ontstaan dat elkaar vaak ziet, zowel op het ijs als bij diverse andere sportieve evenementen.

Hoe past dit sponsorschap bij jullie organisatie?
‘Energizing people and brands’ is onze missie. Om mensen en merken energie te kunnen geven moet je zelf fit en energiek zijn. Dat blijf je door te bewegen en te sporten. Schaatsen past hierbij. Het is een wat kleinere sport dan bijvoorbeeld voetbal, waardoor je ook sneller contacten legt met bedrijven waarmee je je passie deelt.

Wat zijn je verwachtingen voor het marathonteam?
Het team is jong maar talentvol. We hebben geen uitgesproken verwachting en leggen het team ook geen druk op. Het gaat om ontwikkelen en plezier. Zonder plezier zullen de talenten zich niet ontwikkelen en zonder progressie is er geen plezier. Henk is daar continue mee bezig en ik zie dat terug in de sfeer van het team. Persoonlijk verwacht ik wel dat er de nodige successen zullen worden behaald.

Hoe goed schaats je zelf? Heb je nog schaatsdoelen?
Ik denk dat wij als sponsors redelijk aan elkaar gewaagd zijn. Ik ben aan het water opgegroeid in een tijd dat het regelmatig hard vroor. Daardoor is het schaatsen mij met de paplepel ingegoten. Ik schaats dus redelijk goed. We zijn van oktober tot en met maart dan ook redelijk vaak op de ijsbaan te vinden.