Manager Servicedesk
Michael Jacobs
Kun je iets vertellen over jouw doorontwikkeling en werkzaamheden binnen Ormer ICT?
7 jaar geleden ben ik vanuit de ICT van Feyenoord Rotterdam overgestapt naar Ormer ICT waarbij ik de kansen aangegrepen heb om de verschillende disciplines in het vakgebied te ervaren. Om er gaandeweg achter te komen dat ik energie krijg van een team dat zich ontwikkelt. Mede hierom ben ik binnen Ormer ICT doorgegroeid naar projectmanager en vandaag de dag manager servicedesk. Waarbij het doel is om de klant te laten ontzorgen op het moment dat de klant ons nodig heeft.
”Durf dwars te liggen om verder te komen.”
Michael Jacobs – Manager Servicedesk
Wat maakt Ormer ICT uniek als werkgever?
Het familiegevoel binnen de organisatie, die samengaat met de vrijheid om jezelf te ontwikkelen tot alles waar je interesses liggen. Dat is voor mij de reden dat ik inmiddels 7 jaar lang bij Ormer ICT aan het werk ben.
Welke taken of werkzaamheden geven jou de meeste energie?
Als manager servicedesk is het voor mij van belang dat het team klaar staat voor de klant. Daarbij is het van belang dat het team de middelen heeft om de klant ook daadwerkelijk te helpen. De meeste middelen die daarvoor nodig zijn betreft het onderdeel kennis en ervaring. Ik krijg dan ook energie als ik een teamlid een persoonlijke groei zie doormaken.
Wat is voor jou tot nu toe het leukste uitje bij Ormer ICT geweest?
Mijn leukste uitje bij Ormer ICT is toch wel de jaarlijkse ski-trip, vier dagen lang met je collega’s als vriendengroep bij elkaar zijn.
Wat doe jij in je vrije tijd?
In mijn vrijetijd kan je me naast online gamen, vinden op het mountainbike parcours, en ben ik onlangs gestart met bierbrouwen.