Administratief medewerker

Sytske van den Heuvel

Kun je iets vertellen over jouw doorontwikkeling en werkzaamheden binnen Ormer ICT?
Ik ben begonnen als telefoniste/receptioniste. Daarnaast heb ik steeds meer financiële administratie taken op mij genomen. Voor deze taken heb ik de opleidingen Basiskennis boekhouden en Basiskennis calculatie en Financiering gedaan. Daarna PDB gedaan.

”Samen met collega’s, klanten en leveranciers. Samen leren, samen verbeteren, samen delen en samen vieren.”

Sytske van den Heuvel – Administratief Medewerker

Wat maakt Ormer ICT uniek als werkgever?
Ormer ICT is een unieke werkgever omdat er een goede werksfeer is en er is altijd een sportieve instelling in alle opzichten.

Welke taken of werkzaamheden geven jou de meeste energie?
Het onderhouden van contact met klanten, leveranciers en natuurlijk mijn collega’s.

Wat is voor jou tot nu toe het leukste uitje bij Ormer ICT geweest?
Er zijn heel veel uitjes geweest in de jaren dat ik bij Ormer ICT werk, maar de ski-uitjes zijn altijd het hoogtepunt!

Wat doe jij in je vrije tijd?
Ik mijn vrije tijd doe ik graag aan hardlopen, wandelen, naar de sportschool gaan en dansen. Kortom ik ben graag sportief bezig.