Service Delivery Manager

Raimond de Haas

Kun je iets vertellen over jouw doorontwikkeling en werkzaamheden binnen Ormer ICT?
Mijn werkzaamheden bij Ormer ICT zijn erg divers, bij Ormer ICT krijg je de gelegenheid om je op meerdere vlakken te ontwikkelen en om je sterke competenties in te zetten als dat nodig is. In het dagelijkse werk van een service delivery manager is het belangrijk om op dagelijkse basis contact te hebben met partners, klanten, eindgebruikers en collega’s waarbij klanttevredenheid een belangrijk meetinstrument is om de operationele organisatie van Ormer ICT optimaal te blijven verbeteren. De service delivery afdeling is de brug tussen klant en de IT Operatie van Ormer ICT met als doel Business Succes!

Wat maakt Ormer ICT uniek als werkgever?
Ormer ICT is een dynamisch op sport georiënteerd ICT-bedrijf, met als visie het leveren van de perfecte IT-beleving. Het één team één taak gevoel staat hoog in het vaandel en daarnaast heeft Ormer ICT een passie voor techniek.

”Dynamisch en elke dag weer een nieuwe uitdaging.”

Raimond de Haas – Service Delivery Manager

Welke taken of werkzaamheden geven jou de meeste energie?
De interactie met de klant en de kwaliteit verbeteren in de dienstverlening naar de klant toe. Een tevreden klant geeft mij veel energie.

Wat is voor jou tot nu toe het leukste uitje bij Ormer ICT geweest?
Helaas door de huidige maatschappelijke crisis met Covid-19 nog niet mee mogen maken.

Wat doe jij in je vrije tijd?
Ik ga graag samen met mijn vriendin squashen, lekker op de bank hangen en een leuke film kijken. Op zaterdag fluit ik (als het weer mag) graag een wedstrijd voetbal. Ik kijk ook erg graag naar het voetbal van mijn zoontje op de zaterdag en bij de trainingen doordeweeks.