Over Ormer ICT

Natalja Siemons

"Bij Ormer ICT wordt persoonlijke ontwikkeling erg gestimuleerd. Welke kant je ook uit wilt. Dat maakt het een fijne werkgever!’"

Sinds 2016 ben ik werkzaam als Coördinator Servicedesk. Hier zorg ik er voor dat alle communicatie in juiste banen wordt geleid en dat Servicedesk meldingen op de juiste manier worden gecommuniceerd, geanalyseerd en opgelost.

Wat me aanspreekt binnen Ormer ICT is de aandacht voor persoonlijke ontwikkeling. Welke kant je als medewerker ook uit wilt, er zijn opleidingsmogelijkheden beschikbaar. De ICT branche is een branche die continu om ontwikkeling vraagt vanwege alle veranderingen. Ik verwacht dat Cloud een nog grotere rol gaat spelen in ieders leven en daarbij dus ook security. Dit wordt vaak over het hoofd gezien.

Mijn leukste project was samen met het team de migratie van een klant op locatie uit te voeren. Ondanks de onverwachte zaken die tijdens de klus ontstonden, waren we met het team in staat om het project succesvol af te ronden. Zo blijft elke dag spannend in de ICT! 

Ormer ICT is wettelijk verplicht om u toestemming te vragen voor het gebruik van cookies en soortgelijke technieken en u te informeren over het gebruik daarvan op onze website.

Wij maken gebruik van functionele cookies en cookies voor het verzamelen en analyseren van web statistieken. U geeft, door op 'Ja, accepteren' te klikken, toestemming voor het gebruik van cookies.

Wilt u meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan onze privacyverklaring

Geen cookies Ja, accepteren