Over Ormer ICT

‘Voor ons is Ormer ICT de ideale partner’ Aad van der Wel

De Dudok groep is in 1991 begonnen op de Meent in het oude gebouw van de Nationale Nederlanden dat in 1945 ontworpen is door de Nederlandse architect Willem Marinus Dudok. Hier is de beroemde Dudok Appeltaart met geheime receptuur bedacht. Inmiddels is de hospitality groep uitgegroeid met 15 locaties die zich richten op daghoreca en partycatering. Het hoofdkantoor is gevestigd in het Heerenhuys, een prachtige historische locatie in het Park naast de Euromast.

Gastvrijheid kan je niet automatiseren

Aad van der WelICT is tegenwoordig nergens meer weg te denken. Maar hoe werkt dat dan in een branche waar het klantcontact centraal staat? Aad van der Wel, directeur-eigenaar van de Dudok groep, neemt ons mee in de wereld van hospitality. "Gastvrijheid kan je niet automatiseren! We proberen dat wel met alles er omheen te doen, zonder dat de gasten dit merken. Zelf vind ik het leuk om met ontwikkelingen in technologie mee te gaan. Bestellingen, kassaverkeer, koppelingen met de boekhouding, maar ook klantcontact via internet en offertetrajecten. Alles wat te automatiseren valt, is bij ons geregeld."

Klant vanaf het eerste uur

Al vanaf het eerste uur is de Dudok Groep klant bij Ormer ICT. "In de tijd dat we begonnen met Dudok op de Meent en een klein kantoortje daarbuiten, zijn wij één van de eersten geweest die via internet verbinding legden tussen twee locaties. Door de jaren heen hebben we veel ontwikkelingen meegemaakt. Voor ons is Ormer ICT de ideale partner. Ze zijn snel, hebben veel kennis in huis en houden ons goed op de hoogte van innovaties. Ook hebben ze met de automatisering tijdswinst en kostenbesparing opgeleverd. Daarnaast verloopt de samenwerking met onze leverancier van het kassasysteem ook erg goed.

We hebben nu niet heel veel meer mensen op kantoor dan vroeger, maar zijn als bedrijf vele malen groter gegroeid. Technologie heeft dit mogelijk gemaakt."

WiFi points en klantenbinding

undefinedOp alle locaties heeft de Dudok Groep Aerohive WiFi points. Hier wordt veel gebruik van gemaakt door de gasten. "Goed internet is een pré in de horeca. Zeker voor buitenlandse gasten of mensen die op de locaties komen werken. In het begin moesten mensen inloggen. Dat vonden we niet klantvriendelijk. Nu kom je binnen en heb je meteen verbinding als je wilt. En wij hoeven ons geen zorgen te maken over de veiligheid".

De laatste innovatie

In de zomer van 2016 besloot de Dudok Groep om de netwerkstructuur aan te passen en migreerde het bedrijf naar Azure met een vernieuwde firewall, waardoor men nu overal nog sneller en veiliger kan werken. Op het gebied van telefonie is de overstap gemaakt naar KPN, waarbij direct een KPN ÉÉN call center is opgericht. Al het telefoonverkeer komt nu op één centrale plek uit.  

"De gevolgen van ICT die niet werkt zijn enorm. Je moet ontwikkelen om door te blijven gaan. Als je achterloopt in (IT) ontwikkelingen, komt het bedrijf ook stil te liggen. Met het nieuwe ICT platform zijn wij gereed voor de toekomst!" aldus Aad van der Wel, directeur-eigenaar van de Dudok Groep.

 "Wij geven Ormer ICT een 9 en kunnen ze van harte aanbevelen." Aad van der Wel, directeur-eigenaar van de Dudok groep

Ormer ICT is wettelijk verplicht om u toestemming te vragen voor het gebruik van cookies en soortgelijke technieken en u te informeren over het gebruik daarvan op onze website.

Wij maken gebruik van functionele cookies en cookies voor het verzamelen en analyseren van web statistieken. U geeft, door op 'Ja, accepteren' te klikken, toestemming voor het gebruik van cookies.

Wilt u meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan onze privacyverklaring

Geen cookies Ja, accepteren